Este Dragostea Demodata in Zilele Noastre?



Trecand de luna "iubirii", daca pot sa spun asa, toata lumea se gandeste cum sa petreaca ziua de maine sau ce cadou sa-i cumpere persoanei iubite cu ocaziau unei aniversari sau a unei alte ocazii, ce surprize sa puna la cale si asa mai departe... Mi-am amintit de o problema pe care cineva o punea acum ceva timp. Daca dragostea e domodata in zilele noastre, iar raspunsul pe care i l-am dat e urmatorul: "Eu cred asa: dragostea nu este de moda veche nici in vremurile noastre si n-o sa fie nici in alte vremuri. Din toate timpurile oamenii iubesc, au iubit si vor iubi pana la sfarsitul lumii asteia. Chiar daca unii nu recunosc, tuturor ne tresalta inima atunci cand auzim povesti de dragoste, cand vedem un film cu o poveste de dragoste fascinanta, cand ascultam o melodie de iubire, cand citim o poezie poate...
Tuturor ne plac lucrurile romantice, vorbele de iubire, soaptele la ureche, lucrurile care ne aduc in suflet un licarit. Toate astea inseamna ca de fapt visam, ne dorim sau poate chiar avem parte de o poveste de dragoste ca cele de "altadata". De-a lungul timpului au existat iubiri, amoruri care mai fac furori si astazi si or sa faca mereu. Pentru ca asa suntem noi, oamenii, oricat de mult am spune ca "iubirea e demodata" sau ca nu exista, in adancul fiintei noastre exista o speranta ca vom intalni "acea" iubire ca-n povesti. Nu cred ca exista persoana pe lumea asta care sa nu fi simtit macar o data fluturi in stomac atunci cand l-a vazut pe baiatul sau pe fata care-i place, sau ca nu a tresarit niciodata cand privirea i s-a intersectat cu a celuilalt. Din totdeauna au existat iubiri patimase, amoruri, pasiuni inflacarate si dorinte arzatoare. Si vor exista ever. Asa ca eu cred ca dragostea nu este de moda veche". Voi ce credeti?