Inconstienti dupa Moarte



Conform adventistilor, toti vom deveni inconstienti dupa moarte, indiferent daca suntem criminali sau sfinti! Am vrut sa scriu astazi o noua stire despre Nibiru (care ar fi aparut in Australia, conform unui martor), dar mi-am dat seama de absurditatea acestei stiri. O fi confundat acel obiect fie cu o cometa, supernova sau planeta, si gata, s-a transformat deja in Nibiru! Daca eu m-am saturat, probabil ca si voi v-ati saturat de Nibiru. Asa ca in acest articol am sa scriu despre altceva: despre ce se intampla cu sufletul omului dupa moartea trupului, conform Bibliei. Sau, ma rog, conform Bibliei interpretate de catre adventisti! Vreti sa stiti care este viziunea Bisericii Adventiste de Ziua a Saptea despre traseul sufletului omului dupa moarte? Ia cititi si va cruciti: “Scripturile declara ca toti oamenii cand mor merg in Sheol sau Hades (locuinta mortilor sau mormantul). Mormantul si-a deschis portile ca sa primeasca pe sfinti si pe pacatosi deopotriva. 


Toate drumurile duc spre mormant. Biblia niciodata nu trimite pe nimeni la cer cand moare. Toti mergem in mormant cand murim si stam inconstienti pana in dimineata invierii si toti vor iesi afara cand vor auzi vocea Datatorului vietii”. Stiti care cuvant ma sperie din textul de mai sus? “Inconstienti”. Conform viziunii adventiste, cel care a fost un mare criminal (sa mentionam in acest caz de Hitler) primeste o “pedeapsa / rasplata” temporara asemanatoare cu cea a unui mare sfant. Iar pedeapsa / rasplata se cheama inconstienta! Eu, in general, prin spiritualitate inteleg o constienta deplina, cu cat esti mai constient tot timpul, cu atat e mai greu sa faci rele / pacate pe acest Pamant. Raul nu apare decat intr-o stare de inconstienta (chiar daca, la suprafata, omul respectiv pare ca gandeste si judeca constient). Voi reveni zilele urmatoare cu o poveste orientala in continuarea acestui articol...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu