De unde va Puteti cumpara o Baterie Auto Ieftina



Magazinul meu preferat a devenit best-tires.ro! Motivul este unul simplu, au preturi foarte bune la toate produsele! Am intrat pe site-ul lor pentru ca aveam nevoie de un set nou de anvelope de iarna si de o baterie auto ieftina. Nu stiam pana atunci de Best Tires, dar ma bucur ca i-am gasit pentru ca am ramas complet impresionat de modul in care am fost tratat, dar si de calitatea serviciilor lor. Desi stiam ce fel de anvelope am nevoie, am decis sa sun la ei pentru cateva informatii. Trebuie sa recunosc ca am ramas placut surprins de cat de politicosi si respectuosi au fost agentii lor de vanzari. Mi-au oferit informatii pertinente si au fost foarte rabdatori cu mine, desi trebuie sa recunosc ca am fost destul de stresant la telefon. Politetea, rapiditatea cu care agentul de vanzari imi dadea raspunsuri la toate intrebarile si modul calm in care acesta raspundea m-a facut sa am incredere in faptul ca Best Tires imi va oferi intr-adevar servicii de inalta calitate la fiecare pas.


Desi puteam sa le spun sa imi livreze produsele acasa, am decis sa merg pana la serviceul lor si sa imi ridic de acolo setul de anvelope si sa il montez. De asemenea doream sa imi ridic de la sediul lor si o baterie auto ieftina. Stiam ca au o echipa buna de tehnicieni care realizeaza si geometrie auto asa ca am hotarat ca e timpul sa verific si acest aspect al autovehiculului meu. Tehnicienii au fost foarte amabili la fiecare pas, au lucrat cu atentie si dedicatie si au fost intr-adevar profesionisti si prompti. Best Tires au o echipa foarte buna, atat agentii lor de vanzari cat si tehnicienii si mecanicii sunt oameni care chiar au ridicat standarele legate de calitatea serviciilor in Romania. Sunt foarte fericit ca am decis sa lucrez cu ei si nu as ezita sa recomand serviciile Best Tires oricui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu